joi, 4 februarie 2010

Afectiune..





Tu cum iti arati afectiunea fata de cei din jur? Eu, le multumesc persoanelor apropiate pentru un zambet oferit, cu o ciufuleala surorii mele pentru o cana cu apa adusa, mamei mele pentru o camasa calcata, bunicii mele pentru o fustitza turcoaz de lana care o croseteaza, iubitului meu pentru grija ce mi-o poarta...Ii imbratisez, ii ascult, ma joc cu ei, ii mangai pe par...joc europolis, culeg flori, miros petalele de flori din jur, ma plimb cu rolele, Te tin de mana, Te sarut, Te iubesc asa cum pot eu, iti arat afectiune cat de multa pot, doar Tu le stii pe toate...crezi ca nu imi pasa, ca nu te iubesc, dar e varza in capul Tau', uita-te la lucrurile marunte pe care le fac pentru Tine...si inceteaza sa mai spui de mine, de ce mai fac eu...te iubesc si atata si te accept, ar trebui sa faci la fel..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu