vineri, 19 iunie 2009

~Vineri~---Vesela


Mi se pare cam fals,cam aberant sa incep ceva gen:e soare afara,e cald:)):))) asa ca voi incepe in stilul meu...

Presimt ca azi ma voi ''tambali'' cam mult pe afara:))) E cald,e bine,o sa ma bronzez ca o tractorista:)),ca eu numai ''noroace'' de astea am:P...

Daca ar fi si in Tecuciu' asta mai multe posibilitati de a te distra,da asa, fac o plimbare pana in parc,apoi la gelaterie(buna inghetata :>:>:>),apoi mai stau cu amicii,iar apoi acasa...m-am saturat de monotonia asta.Bucuresti peste 2 ani VIN!!!

Nu e chiar alegerea pe care mi-o doresc,dar este singura optiune pe care o am(Academia de Politie:D).Daca ar fi dupa mine as alege Iasi sau Sibiu,sau orice oras intr-o zona de munte:X Respir aer curraaattt.:D:D

Revenind la tema zilei de azi...,va fi o zi monoton de faina! Sa aveti o ti plina de ''tambaleala'':D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu