duminică, 28 iunie 2009

Te caut...






Incerc sa te gasesc...Unde te-ai ascuns?Merg pe strada si te caut...cu privirea,cu urechile,cu inima...Apari!
In ceata densa,zaresc o silueta...Esti tu oare? Se apropie incet,cu pasi plapanzi...ii vad chipul...si...Nu e EL!!!
Ma indrept speriata,trista catre un loc linistit,un loc in care sa fiu doar eu si cu mine...cu capul aplecat simt picaturile care imi impletesc crestetul capului si imi ating bland pleoapele...o adiere puternica imi sufla esarfa din jurul gatului,si se legana catre pamant...
Degetele o ating sa o ridice,dar simt...inca o mana...e fina,e placuta la atingere,simt un fior ce ma inconjoara.Ridic privirea si raman fara glas...era EL...cel pe care mi-am dorit sa-l intalnesc de atata timp...fericirea si lacrimile imi inunda obrajii...
Ne lasam cuprinsi de ploaie si ne imbratisam...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu