sâmbătă, 27 iunie 2009

Plouand...



Privesc in gol prin geam...Ghici ce? Ploua:D...Meditez...hmm..la ce? Poate la faptul ca imi imaginez oamenii plouati din cap pana-n picioare:))
Stropii mari si grabiti ating nerabdatori pamantul...Desi pare un peisaj intunecat...paradoxal e senin,la inceput chiar batea putin Soarele..:D
Acum s-a intunecat.Imi amintesc de Bacovia,de poeziile lui sumbre...si doar avea dreptate uneori cu ploaia asta,cu teama de ceea ce poate fi afara...
Imi place sa stau in ploaie,sa-mi atinga stropii firav pleoapele,sa le sarute ca si cand mi-ar purta de grija.Apoi sa coboare usor pe spate,simt adiere...simt placere...Daca as putea(fara sa racesc) as sta infinit,as pluti...de fericire...
Ma gandesc la curcubeul care va aparea dupa vijelie...minunat:D:D Curcubeul emana veselie,caldura,bucuria pe care vrei sa o impartasesti si celorlalti...
Ma bucur alaturi de oamenii din satele aride,la venirea ploii,la gandul ca vor prospera...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu