miercuri, 7 iulie 2010

Diferente

Zilnic intalnesc sute de oameni pe strazi. Uneori involuntar, le memorez chipul. Lipsa de interes fata de mine ma satisface total.Urasc "bagaciosii".Concluzie:Persoanele pe care le stiu "din vedere", sunt cunostintele.
Diferenta dintre o cunostinta si un coleg, este aceea ca prin intermediul colegului sunt la curent cu cate o tema, referat sau uneori chiar si cu o barfa seaca. Din punctul meu de vedere e bine sa relationezi cu cate o colega, dar, la un moment dat te plictisesti. Imi cunosc atat de bine colegii, incat le stiu urmatorul plan de bataie, le cunosc fetele false si imbujorate si totusi le simpatizez. Le ador pentru ca nu imi doresc sa fiu asemeni lor.
Amicii...le observ tacuta lipsa de detaliere a situatiilor, dezinteresul fata de situatia actuala, mi se pare ca uneori chiar abereaza si se asteapta ca eu sa le intorc aberatia. Chiar nu.! Fumul negru se asterne peste creierul incins al unui filozof ratacit printre salciile de la picioarele amicilor jucausi!
Cu prietenii adevarati e alta treaba. Consider ca nu sunt perfecti, nu sunt cum mi-i doresc eu, dar ii am. Uneori ma simt recunoscatoare, alteori nu.

Cel mai bine e sa fii pe cont propriu deoarece astepti perfectiunea numai de la tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu