luni, 26 iulie 2010

Concursul national de proiecte de mediu - tabara Muncel







Intre 19-24 iulie s-a desfasurat in Tabara Muncel(in apropiere de Pascani, concursul national de proiecte de mediu. Conditiile de trai erau bune[sa se tina cont ca am zis bune si nu foarte bune]: un pat cu saltele bunicele, un dulap jegos, o soba plina de praf, cos de gunoi nu era, iar asternuturile miroseau a statut:)) Mancarea a fost buna pentru unii dintre noi, profu' de geogra foarte " cu glumite la micul dejun", avea buna dispozie omul ca asa trebuie! Am uitat sa mentionez ca impreuna cu fetele Aamaria si Camelia( Tg. Bujor- la sectiunea gimnaziu), am reprezentat judetul nostru mult iubit Galati.
Bineinteles ca scopul nostru trebuie clar specificat: sa luptam pentru un loc fruntas! Mai intai au prezentat fetele din Targul Bujor, a doua zi ne-am pregatit standul, iar impreuna cu Gabriela am prezentat proiectul de " selectare colectiva" intr-o mainiera amuzanta, adica prin intermediul " papuselor vorbitoare". Juriul parea amuzat, de fapt asa era la toti! Festivitatea de premiere a fost draguta, mai ales la sfarsit cand am fost incantati sa-i vedem pe castigatorii Mamaia Copiilor din Iasi.
Am obtinut o mentiune de care suntem foarte mandre! Speram la anul sa ne mai intalnim cu aceasta ocazie:D
La plecare ne-am "umplut ghiozdanelele" pe la Hanul Ancutei. Trebuie sa mentionez ca m-am indragostit de cuferele de acolo:X

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu