joi, 1 octombrie 2009

Uraaa!!!


Dupa cum bine stii, azi am terminat cu proiectu' la romana, am scapat de o "povara":)). Dupa parerile colegilor, a iesit chiar excelent, ma asteptam, da nu in halul asta de excelent:))...desi ne-am cam incurcat,asta nu a deranjat simtul critic al colegilor:P. Maine, cand in final ne vom afla notele, atunci vom sti cu adevarat care e adevaratul ''critic" al clasei, speram sa fie bineee. Le multumesc fetelor din grupa : Gianina,Iulia si Cristina, pentru ca fara ajutorul lor nu am fi reusit aproape nimic, dar sa nu uitam de Andreea care din pacate ne-a onorat cu absenta, dar e mai bine asa pentru ca in felul acesta ne-am putut evidentia mai bine rolurile:D

Anul asta am vise destul de mari, dar voi vedea daca imi doresc cu adevarat indeplinirea lor:D M-am saturat sa tot stau de 2 ani in banca degeaba, sa lenevesc...( bine,anul trecut, "fui" la olimpiada de psihologie) . Trebuie sa ma gandesc destul la viitorul meu, care deja se apropie cu pasi repezi; imi e groaza .... o sa trebuiasca sa fiu mult mai responsabila decat actualmente.

Consider ca in primul rand viitorul ti-l faci tu, iar abia apoi intervine si destinul...asa ca, de ce sa nu profit de calitatile mele, odata ce sunt tot mai constienta de existenta lor, asta lasand modestia la o parte:D


P.S. : data viitoare cand voi scrie, promit ca nu voi uita sa pun o poza de la acest proiect...sunt fascinata de el:D

Un comentariu: