miercuri, 30 septembrie 2009

Printre flori


M-a inspirat sa scriu o melodie pe care am auzit-o la o prietena:D Uitasem din nou de ceva timp de blog',da am avut treaba nene si nu vroiam sa devina monoton,ca sa am ce spune:D Acuma am ce povesti,despre proiectul la romana,de care sunt foarte multumita.Maine e ziua cea mare,voi fi costumata in roman:P:D.Asta e un fel de lipsa de respect pentru daci,da imi revin dupa:)) Dat faptului ca sunt tunsa scurt,normal k voi fi un EL roman:D,da trecem peste,important e sa imi iasa rolu'.Bineinteles ca un alt rol e acela de a face copchii sa rada,in mod absolut eram singura cu aceste ''puteri'':)) In sfarsit, reusesc sa scriu si pentru mine,a dat Domnul sa imi vina mintea la cap:))

Dupa aproximativ 17 ani din viata am realizat ca ceea ce-mi doream sa fac pe viior nu e asa cum am crezut mereu.Si de ce sa ajungi un criminalist bun e asa de imposibil? Pentru ca in Romania,ca si in alte tari,femeile nu sunt egale cu barbatii,foarte greu sunt bagate pe teren...In fine,si recunosc ca sunt nevoita sa ma oriente catre altceva...iar acuma caut:D sunt sigura ca voi gasi ceva atractiv si cu posibilitati de afirmare. Si astfel,am cuprins cam 2 luni din care nu am mai scos nicun cuvintel:D

Un comentariu:

  1. Printre flori te-am cautat
    Printre munti si stele
    Zile-ntregi si nopti la rand
    Si nu te-am gasit
    Poate rau te cat, te cat
    Poate cerul m-a mintit
    Chiar si marea-n lung si-n lat
    Am mers marea-n lung si-n lat
    Si nisip am treierat
    Balene am omorat
    Si nu te-am gasit
    Poate rau te cat, te cat
    Poate marea m-a mintit
    Chiar si codrii din pamant
    Am zmuls codrii din pamant
    Am baut livezi de poama
    Am cazut de mii de ori
    Tot gandind ca te-ai ascuns sub flori
    Poate rau te cat, te cat
    Poate lumea m-a mintit
    Unde esti, iubirea mea?
    Alexandrina Hristov-Printre flori

    RăspundețiȘtergere