duminică, 27 februarie 2011

Acelaşi Tu

Nu vreau să mă întreb dacă am fost eu de vină. Cu siguranţă Tu eşti. Acelaşi tu cu privirea senină în timp ce gândurile îţi fug unde ştii tu mai bine, şi sigur nu la mine. Mesajele tale pesimiste nu mă vor face să îmi pierd încrederea în mine, voi fi fericită pentru că am o intuiţie excelentă care îmi permite să simt picătura de minciună din glasul tău. Da sunt nesimţită pentru că îmi doresc să ştiu adevarul. Tu eşti cel care minte şi tot mie îmi ceri socoteală? Nu merit să cred în adevăr? Nu o să încetez să-l caut în disperare...Jignirile tale îmi demonstrează contrariul, cum că nu o să te schimbi, o să rămâi acelaşi tu ce cauţi Irealul. O relaţie o clădeşti prin sinceritate ceea ce tu nu ştii să oferi. Ai eşuat în această privinţă. Pentru că te respect, sper să poţi scăpa de acest impediment - nefericirea.


Cu dragoste, Irina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu