vineri, 12 martie 2010

Cu si despre

Despre mine, cu drag:D
Momentan sunt o iubita geloasa, incapabila de comunicare fara intepaturi aprinse! Sa iau totusi o inghititura de bule acide si apoi sa scriu...Ascult Pacha Man - Acelasi Sange si ma gandesc la relatia mea amoroasa care, de la un timp a devenit cam furtunoasa.
In pula mea, am devenit prea geloasa de la simple "chestii" repetate zilnic, de la mesaje gen: "ce faci", la emoticonuri pe mess " :*", apoi la bagari in seama pe mess a unor fete cu actualul meu iubit.
E JALEEEE sa fii ca mine...sunt ca o " masina care si-a pierdut controlul"!
Citeste bine aici iubi, sunt niste cacaturi care isi dau prea multa importanta la momentul nepotrivit, trecem peste ele, da adu-ti aminte ca tot o sa se repete greselile si vor avea aceeasi rezolvare ca si pana acuma.
Si dupa cum spuneam, eu sunt tot aici, tot la pc, ascult aceleasi piese faine si ma gandesc la tine:D Asa ca micule " blegut" , revino-ti in fire si da-mi un buzz pe mess:D!


Click pe titlu'

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu