duminică, 15 noiembrie 2009

Be somewhere

Cine poate garanta dimensiunea El si Ea? Un raspuns plauzibil ar fi acela ca: nimeni nu stie, sau doar ca stiintificii afirma asa si pe dincolo... Eu am un raspuns doar pentru mine insami.
Consider ca dimensiunea mi-o creez singura alegand unde, cat si cu cine vreau!
Azi am ales sa stau cu Mada, sa ne cataram pe niste scari pe care recent le-am descoperit[adica azi))], am facut cateva poze, iar apoi ne-am plimbat. Vedeti? Daca ramaneam acasa, se schimba dimensiunea: ramaneam eu si cu telecomanda...
Apai ,cine e Mada? Madalin Bogdan e! Face parte din putinele persoane cu care imi petrec timpul zambind si tolanindu-ma pe unde apuc. Recent am auzit o noua replica,romantica de altfel: ''Da mana in p***a matii"! [ doar ca sa ma incalzesc si eu putin la atingerea unui suflu de vant rece], ma adora- same feeling to me:X
Si daca sunt fericita, si daca nu va pasa, eu zic ca DAAA!!!
Thanks to Bogdan-Madalin! :*:P:*:P

Un comentariu:

  1. El si ea...dificil...mai e si acel "el si ea" suprins doar de dorinta,pasiune...e si acel "el si ea" marcat de acea seriozitate...de viitoarea iubire...frumi..."el si ea" in diferitele ipostaze...si ma bucur ca esti fericita:D>:D<....dada,bucura-te tu mai ales:D...



    PS:Vreau si eu sa stiu ce scari sunt alea:D

    RăspundețiȘtergere