joi, 28 mai 2009

Un vis pentru eternitate...


Aerul rece al noptii
Imi sufla peste al meu gand
Si imi sopteste,
Ca maine ma voi trezi
Si ma voi gandi
La tot ce ai reprezentat
Tu pentru mine...

Cine esti Tu?
Un om care imi zambeste?
Un mister?
Nu! Tu esti calea mea catre libertate.
Libertatea absoluta,
In care sufletul meu
Se regaseste in al tau...

De multe ori m-am intrebat:
"Cum ar fi daca?"
Cum ar fi daca as fi un inger?
Cum ar fi daca nu ar exista nori?
Cum ar fi daca dincolo de eternitate,
Te-as gasi pe Tine?

Ce e eternitatea?
...vis...
Numai cei ce nu renunta la a visa,
Aceia vor fi demni de viata vesnica.
Este singurul spatiu in care vom fi fericiti;

Cel mai mare vis al meu
Este sa ne re
intalnim in
Infinetele ceruri si sa ne regasim
Sufletul unuia in celalalt...
Asta reprezinta adevarata dragoste...
Numai destinul ne poate
Acorda o a doua sansa...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu